söndag 4 november 2012

Klona mig tack...




Alltså vilken vecka som ÄNTLIGEN nått sitt slut...Jobbat mer än någonsin nu när det varit höstlov och folk strömmat in till simhallen...Känns väll så där att vara borta från sina barn och vi har knappt setts nått under deras lov då dom varit hos mormor...Idag började dagen med jobb just uppe i Färila och direkt efter det så bar det iväg till Giganten för cafeteriapass och slutligen ett pass Pump...Från det ena till det andra med små marginaler och andan i halsen så har man slutligen landat i soffan...

Kvällens pass var som alla andra UNDERBART givande, energifyllt, skojigt, jobbigt och framför allt så bubblade det i hela mig för salen var i princip fylld och det känslan är obetalbar!!! Jag är inte längre bara kär i min sambo ;) utan jag har så mycket kärlek till dessa underbart kämpande deltagare som kommer varje söndag och vill köra på med mig...Ett ord TACK!!! Kul oxå att min blivande kollega Johanna från Söderhamn tog sig dit för ytterligare ett pass med oss Ljusdalingar...Hon kommer jobba här på Citygym en gång i veckan och ska ev leda nått pass där oxå :) Ser fram emot vårt samarbete :)






Ulrica berättade nog för Carro att hon varit i fjällen en vecka för att vila brösten och visa rösten...Eller hur blev det där då??? Undrar om det var det hon sa o isf fick dom någon rätsida på den ;) Ulrica tyckte passet var tungt ikväll och skyllde helt och hållet på att vara utan Facebook tog på krafterna!!! Hahaha...hon är för härlig den tjejen och så underbart att hon är tillbaka!!!

Kvällen spenderades med mina saknade tjejer och så kom raraste Janko förbi och gjorde oss sällsis...Blev lite smått och gott och mys framför tvn...











Imorgon är jag ledig och gissa om jag ska ha sovmorgon!!! Ska till Sandra och klippa mig vid 13tiden så fram tills dess blir det sängen...Har så långt hår nu så jag nästan får upp det i en tofs och det går inte för sig så nu ryker det några centimeter...

Godnatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar