lördag 24 november 2012

BIG plans och gymmet börjar tar form...

En tur upp till Jenny blev starten på dagen...Vi bollade massor av ideér, tankar och funderingar över vad som komma skall...Denna fröken sitter inne med en hel del kompetens och kreativitet när det gäller träning och känslan är att vi kommer få till riktigt bra pass när vi väl drar igång...Timmarna flög iväg och jag blev tvungen att slita mig för kvällsjobb i Färila...

Jobbade med Sari och vi hade en rätt lugn kväll då lilla bassängen var avstängd och alla småbarnsfamiljer uteblev...Men vid 21 tiden gjorde vi kväller och jag begav mig till grabbarna på Citygym...Där var det full fart kan jag lova...Man börjar äntligen se gymmet ta form och imorgon blir det en heldag där, om jag orkar upp i tid vill säga ;) Tackar grabbarna som sett till att spinningrummet blir härliga 50 kvadrat!!!


Tobbe...








Mårten och Tobbe fixar...







Viktor dök upp och slet på...







Dörrkarm på plats...








Jorå...även jag jobbade lite...




Kvällens höjdpunkt!


Godnatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar