tisdag 27 november 2012

Hjärnan går på högvarv...

Vaknade av att BÄSTA Lea skramlade i köket och efter en stund hörde man att diskmaskinen drog igång och doften av kaffet nådde mitt luktsinne...Hon är otrolig den lilla tösen och skämmer bort sin mamma mellan varven...Sen agerade man skolskjuts i vanlig ordning...Min tanke var att krypa ner under täcket igen men vaknade till och gav mig på tvätthögen from hell...Har haft så mycket att stå i och prioriterat bort det 2 meter höga berget...Den har legat och pyrt i mitt huvud och sugit min energi så det vara bara att sätta igång...Passade även på att rensa bort träningskläder jag inte använder och några skor for också ut så nu är allt prydligt på sin plats och sinnet har äntligen fått ro ;)


Färdigrensat...



12 st fick stanna kvar...



Perfekt förvaring...



Oh yes!!! I LIKE shoes!!!



Så här borde tvättstugan se ut jämt...

Tog mig nästan 2 timmar att rensa och vika men känslan efteråt är outstanding...ÄLSKAR ordning och reda men gissar på att jag redan imorgon börjar jobba på en ny hög som ska reta mig till vansinne men so what!!!

Var in till grabbarna på Citygym och det går frammåt...Spacklet på plats så snart börjar äntligen  cafédelen få en ny krispigt vit färg...Ska passa på att skriva att vi på LÖRDAGAR kommer ha öppet till 22.00 och inte 17.00 som utgick i annonsen i Allehanda Hälsinge...

Kvällens spinning gjorde mig nästan tårögd...Näst sista passet och det gör ont i hjärtat att lämna dessa underbara deltagare som varit med mig från dag ett då jag vilsen och livrädd hoppade upp på sadeln och knappt vågade se dom i ögonen när jag rev av mina första pass...Men dom har fått mig att växa in i min roll som instruktör och nu känner jag mig säker i min position och vågar vidga mina vyer och tar mig an alla Ljusdalingar som jag hoppas kommer att dela spinningglädjen med mig och Jenny på Citygym...Ni är så välkomna och lovar er att alla som aldrig tidigare testat ska få en upplevelse och ni som inte tidigare gillat motionsformen lätt ska få en ändrad uppfattning och se till att ni blir "förälskad" i den precis som jag ;) Kondition, förbränning och flås kommer vi bjussa på!!!

Nu dax för sängen för imorgon står simhallen och väntar på mig och sen bjuder kvällen på en utmaning och den får ni veta mer om imorgon ;)

Godnatt!

<3 <3 <3

7 kommentarer:

  1. Kommer det funka med spinningpassen på det nya gymmet tror du?
    Jag menar gymmix har ett o ett halvt pass i veckan & då blir det tillomed inställt för att det är för lite folk.

    Jag hoppas verkligen det kommer funka & att folk verkligen går på spinning

    SvaraRadera
  2. Jag ska göra allt som står i min makt för att övertyga folket att spinning är toppen...Jag vet många som är intresserade och även företag vill in och köra lunchpass..Så jag håller tummarna!!!

    SvaraRadera
  3. Varför spinner så lite folk med gymmix då?

    SvaraRadera
  4. Ja säg det...Utbudet har inte varit så stort men nu har Jennie gått en RPM utbildning så nu kommer det fler pass inom Gymmix och hoppas folk vaknar till :)

    SvaraRadera
  5. I Färila där jag leder har jag fulla pass med kö och hoppas den turen följer med mig ;)

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Lunchpass låter ju jättebra. Har du funderingar på att gå ut med erbjudande till företag? Jag kan säga att vi på Trux AB i Norrkämsta är intresserade av att få till ett pass i veckan. Helst då på lunchen.
    Du får gärna komma hit och presentera gymmet, eller bjuda dit oss :-)

    SvaraRadera
  7. Hej! Absolut ska vi vända oss till företag för lunchpass och jag hör av mig så fort jag bara kan! Och så fort lokalerna är klar så ska vi bjuda in er för att kolla...:)

    SvaraRadera