måndag 5 november 2012

Haircut...




Ingen konst att sova in i det sista...Kom på sekunden insusandes på salongen och där stod hon, hon som varje gång gör mig så nöjd...Behöver knappt förklara något för Sandra för hon kan det där bättre än jag och litar fullständigt på henne ...Blev lite putsning av frippen så nu är den hanterbar igen...Väntar lite med slingor men kanske ska peta i några i den synliga utväxten själv som jag brukar göra mellan varven...Lite lustigt att just som jag drar därifrån så ringer min sambo och säger att jag är med i en tidning i Moskva och det fotot var taget vid examen nere på Hembygsgården och så säger han...Du hade långt hår där och var så fin på den bilden...WHAT!!!!! Här har man just snaggat sig och nu verkar det som om han vill att jag ska spara ut det och bör då tillägga att det var han som ville se mig korthårig igen...Julia säger samma sak...Tycker du passar bättre i långt och det har jag alltid tyckt...Hm...kort eller långt? Jag får väll se om jag orkar spara ut det men just nu trivs jag så otroligt bra i kort då det är lättskött...









Lite kyligare idag så jag har mest varit inne och myst på och givetvis tände man en brasa i kaminen...Finns nog inget som är så skönt som att få lägga sig i soffan och se lågorna och känna värmen från den...En riktig slappardag helt enkelt...Men 19.00 hade jag en date med Mathilda...En trevlig tjej i sina bästa år som ville göra mig sällskap...Vi hade redan bokat in onsdagen men hon hakade på mig redan ikväll och ingen blev gladare än jag...Vi värmde upp på rodd, skidstak och cross så svetpärlorna började visa sig...Sen körde vi mina favoritövningar gånger tre varv med fria vikter...Ja där fick man fram fler pärlor på fröken Embretsén ;) Sen över till ryggdrag, 100 härliga beböj med svidande gung i bottenläget så har hon inte svårt att gå imorgon så ska hon banne mig få jobba hårdare på onsdag!!! Vi rundade av allt med uppkliv på låda, utfall med viktplattor 2x5kg och några svidande magövningar...Bra jobbat tjejen och jag ser fram emot en ny träningsdate med dig!!! På onsdag har vi planerat in en löptur innan crosstrainern för nu är det lite fokus på kondition...










Mathilda gav sig på 12,5 kg i ryggdrag...








Här fick rump och lår jobba med härliga uppkliv...




Träningsglada killar...


Kvällens höjdpunk blev kvällsmyset med tjejerna och SJÄLVKLART något mumsigt på bordet...Och måste nu  bara få dela med mig av en sak...Vågar knappt skriva det för jag är livrädd att allt vänder då men så här ligger det till...Idag är det första gången på en månad då jag sluppit smärta en hel dag!!! Vågar knappt tro att det är sant...Benet har svarat fint på Stefans behandling och jag ska dit igen imorgon för jag känner att jag  vill hålla igång läkningsprocessen så jag snart kan blir helt frisk och få köra på med träningen fullt ut och nu ser jag ljuset i tunneln och hoppas verkligen att jag slipper bakslag...FEEL SO HAPPY!!!!








Godnatt från en lycklig prick!

<3 <3 <3

5 kommentarer:

  1. Jag tycker du passar bättre i kort hår :-)

    SvaraRadera
  2. TACK för det var precis vad jag behövde höra just nu ;) Blir nog kort ett tag till då jag haft långt i så många år...Tack för att du gjorde min dag ;)

    SvaraRadera
  3. Alltså att du passar i det korta :)

    SvaraRadera