torsdag 15 november 2012

Onsdagscross...




Äntligen var det dags igen att träffas för att piska kroppen med ett pass crossfit...Så himla kul att gruppträna och stämningen var som  ALLTID på topp och just ikväll lite extra då vi fick besök av fröken Englund...Hon är krasslig men kunde inte låta bli att dyka upp för att få se oss slita...Jag gjorde vad jag kunde och uteslöt allt som innebar ben men resten av gänget körde på som bara den...


















Mathilda tränar ryggen...



Hopprep is the shit tycker Carro...






Fotografen hann med att fota sig själv oxå...



Och där skrek benet NEJ!!!







Well done tyckte Englund men NOT enough!!! Där och då var det dax för "rutträning"...Den bestod av magintervaller där man skulle jobba sig igenom varje liten muskel...Sex olika övningar att plåga magen med under 30 sek var och sen 15 sek vila...Vi slog till på två varv och lade till varierande plankanövningar som fick det att svida till lite extra...




Måsta bara kolla in en grej...



Sidoplankan...



Ulrica var inte nöjd förrens benet var i luften och jag hade den något för högt där då...



Observera fröken i svart längts upp....



Ja det var Sandra Ekh som gjorde ett inhopp för att plåga magen...



Parallella lyft...



Smygfota svägerskan hann hon även med...



Ulrica fick vår tillåtelse...ETT lyft!!! Lyckan var total ;)



Tack för ikväll kära vänner!!!


Nu däng i säng för imorgon bär det av till Hudik för att träffa kiropraktikern Per Hjul och ber en stilla bön att han nu kan hjälpa mig så jag blir återställd för ett liv utan träning är inget liv för mig!!!

<3 <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar