tisdag 6 november 2012

Heldagsjobb...


Ritningarna över gymmet har tagit form...

Började dagen med ett långt möte för att gå igenom ritningarna över gymmet...Blev tre koppar kaffe och två bullar för att orka lyssna och förstå allt...Mycket att tänka på när det gäller att få till det bra och praktiskt...Men efter några timmar var vi överens och begav oss vidare till Citygyms lokal för att se hur långt Tobbe och Mårten hunnit med rivningsarbetet...Dom hade jobbat på bra grabbarna och nu när dom bosätter sig temporärt i Ljusdal så kommer det att gå undan...



Arkitektens smakfulla lokal trivdes man i...



Tobbe och Mårten posar ;)

Tog ett bra tag innan jag fick grabbarna att ställa upp på ett foto men lika bra att dom vänjer sig för Carina kommer finnas där med sin Canon och fota hela förvandligen och där ingår ju självklart dom på bilderna...Så ni kan vänta er att få se dessa två "Byggare Bobbar" en hel del!!!

Chefen går igenom ritningarna så allt ska bli rätt...








Stepbrädor som bara väntar på att få användas...



Självklart lät jag Niclas välja en interiör till cafeterian ;) Jäkligt läcker är den!!!



Vi hann även med en lunch på Järnvägs jag och Niclas och STORT plus för deras otroligt goda buffé...


Sen vart det ett besök hos Bohlin för ännu en behandling...Benet har som sagt svarat bra på behandlingen och slutar inte med den förrens jag är helt återställd...Sen var det bara hem och svira om för ett pass spinning och lite kvällsjobb som väntade på mig uppe i Färila...Hoppade upp på cykeln och drog igång passet och benet svarade med ett tvärnyp i vaden så det var bara att fint sätta sig ner sänka motståndet och drilla deltagarna genom passet...Dom sliter på i vanlig ordning och kvällens suprice var breda djupa benböj med härligt gung i bottenläget för att sedan "mörda" magen en sväng och så kul att fröken Forsgren gjorde sin premiär efter barnafödande... GRYMT jobbat då hon körde på genom hela passet!!!

Nu ÄNTLIGEN hemma och laddar om batterierna för en heldag på Simhallen och har idag beslutat att jag gör min sista dag där den 5 december men kommer nog att fortsätta ha mina spinnpass kvar på tisdagarna för det är lite hjärtskärande att "kapa" alla band med dessa fina Färilabor och givetvis med mina goa arbetskamrater...


Med denna bild säger jag gonatt!!!

<3 <3 <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar