fredag 31 augusti 2012

S U P E R  S A T U R D A Y  here we come!!!




Om några timmar går tåget mot Stockholm för vi instruktörer inom Gymmix ska iväg och få en STOR dos inspiration...En hel dag i Globen med bara TRÄNING med dom BÄSTA!!!





Ikväll var det Attack som stod på schemat...Fullt ös som vanligt och Carro var åter vid min sida...I bara farten röck jag med mig en nödlösning för hennes skull...Men på onsdag ser jag till att ta med mig full utrustning....

Inga röda ögon men en hel del imma...Hon såg lite fumlig ut under passet ;)

Ha en trevlig helg för det ska vi ha...Bloggar igen på söndag med en MASSA härliga bilder från helgens happenings...

<3 <3 <3

1 kommentar:

  1. Hade ju mindre ont i ögonen igår iaf :D Ser dessutom ut att ha världens längsta arm!
    Ha så underbart kul och ta med träningsvärk hem från Supersaturday!!!

    SvaraRadera