onsdag 22 augusti 2012

K v ä l l s j o b b . . .

Japp då är man back on track i arbetslivet...Min första kväll på simhallen sen i slutet av maj...Gick hur bra som helst...En väldigt lugn kväll med lite folk så jag for fram med städvagnen för att få tiden att gå...Nästa vecka drar vi igång med alla pass och då blir det nog full rulle kan jag tänka mig...Skönt att få mjukstarta och komma in i rutinerna igen och imorgon är det heldag som gäller och tänkte då passa på att finslipa spinnpasset när jag ändå är på plats...

Har haft en timeout från Pace men känner att nu är det dax att äntra stället igen...Ska se till att förnya mitt årskort imorgon och riva av ett pass efter MRLen som består mest av Mage Rumpa Lår och då passar det att köra lite överkroppsstyrka...Har tappat en hel del muskler och känner att jag vill bygga upp dom igen så nu ska jag göra ett ryck...Märks väldigt tydligt när man äter sämre hur svårt det är att just bygga muskler så nu ska jag se till att börja äta regelbundet och återuppta mina proteinshakes för det är lite A och O om man vill forma kroppen...




Godnatt out there...

<3 <3 <3

4 kommentarer:

  1. Hej :)

    Ska bara fylla på min tele så jag kan svara på ditt mess ;)

    Ha en fin dag! Kramis

    SvaraRadera
  2. Det låter bra med ett nytt årskort på Pace, mitt går ut om en vecka. Nya tag blir det!

    SvaraRadera
  3. Ja hör av dig Vickis...kramen <3

    SvaraRadera