onsdag 1 augusti 2012

Pain Pain Pain...






YES! Nu känns det i kroppen kan jag lova...Under dagen har min rörlighet gått från en 38 årings till en 85 årings...Men jag klagar inte för det kommer nått gott ur smärtan...En vän ringde och frågade om jag ville haka på en löprunda men hur skulle det se ut!!? Tackade motvilligt nej men imorgon är det dax att entra spåret och få upp flåset...

Eftersom vi snart drar igång Gymmix termin så blev jag ändå tvungen att masa mig upp på Åsen och nöta in pumpen men kan lova det blev lätta vikter och en MASSA aj! aj! aj! Det går bättre och bättre och hoppas att allt snart sitter...Camilla och Anna-Lena var oxå på plats för att öva in sitt attackpass och dom lyckades få fröken stelbent att haka på några låtar eller rättare sagt två och jädrans vad skoj det var!!! Ska absolut vara med till hösten och hoppas mina fötter pallar träningsformen...






Action!!!


Förövrigt så går min energi åt att försöka gilla min Iphone som jag inte alls är vän med...Efter att ha legat där och stirrat på mig i hela tre veckor så har jag nu dragit igång den men känner mig hela tiden "otrogen" mot min underbara Samsung ;) Jag ger den en chans men ett krångel och byte tillbaka sker på ett kick!

Rundar av kvällen med lite ost och kex, levande ljus och bästa programmet So you think you can dance!!!










<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar