fredag 17 augusti 2012

S t o c k h o l m . . .

Efter en mjukstart på simhallen efter tio veckors ledighet så tog man en timeout för en minisemester till Stockholm...Min sambo är på träningsläger i Bollnäs och hade en dag ledigt och då passade vi på att göra något med vår yngsta dotter och valet föll på Gröna Lund...Jag som blir yr bara av att gunga valde snabbt bort det besöket mot att göra det jag är så mycket bättre på...SHOPPA! ;)

Kom till ett sommrigt Stockholm på onsdagkvällen...Man kände genast av stadspulsen då det var Kulturfestival alldeles utanför vårt hotell...Vi tog en promenad med barnen och kan bara säga att Stockholm är så fantastiskt vackert...Rundade av med en sen middag ett glas rött på hotellets resturang...

Idag har mina ben trampat runt hela staden...Jag började med ett besök på Stadium och där stod dom...Nikeskorna med de fantastiska färgerna...Har liksom köpförbud på träningsdojor men sen såg jag en härlig slogan rulla förbi framför mig, Just Do It...and  I Did It!!! Nu är dom mina och lyckades även hitta en underbar luvtröja från Puma så där hade jag förbrukat min budget inom loppet av några minuter...Men spräckte den med trehundra spänn då jag bara MÅSTA ha en sportbh i matchande färg ;) Men sen höll sig fröken Lundh från att löpa amok i butikerna och strosade mest och tog en fika och njöt i solen...






Stadium 1099:-



Sportbh NIKE Intersport 300:-


Stadium Puma 549:-




Lea hade sin vän Engla med sig...




Stockholm by night...








Spanskt gott vin...








Där nöp man dom sista 38orna...




Mycket nytt och fräscht på Gina...








Min lilla timeout kom lägligt då jag fick taggtrådskänningar i halsen i onsdags men nu har det gått över tack och lov för jag har absolut inte tid att vara sjuk nu när passen ska nötas in i det sista...Så två dagar utan träning har fått mig att längta efter ett svettigt pass så imorgonbitti har jag en date med Camilla då vi ska riva av ett pass pump...Och inte nu på söndag men nästa då kör jag det inför en fullsatt lokal HOPPAS jag :) Och kom ihåg nu att Gymmix drar igång terminen på måndag med MASSOR av pass för alla!!!

<3 <3 <3


2 kommentarer:

  1. Hejhej,
    Måste bara få fråga hur du gör för att få alla dina bilder så fina och ibland suddiga i kanterna? Använder du systemkamera eller nåt bildredigeringsprogram för att fixa dem så? Om det är systemkamera får du väldigt gärna dela med dig av vilken inställning man gör, eller om du använder nåt spec objektiv förutom standard... :) :)

    SvaraRadera
  2. Tack för att du gillar mina bilder :) Dom första korten på kläder/skor är tagna med min systemkamera o sen går jag in på min favoritsida Pick monkey o redigerar så in där o lek dig fram för det finns massor att trixa o mixa med...Bilderna från Stockholm är knäppta med Instagram o den appen laddar du hem på mobilen och den är väldigt enkel att redigera med :) Lycka till!

    SvaraRadera