söndag 12 augusti 2012

Härliga Söndag...

Vaknade utvilad av mig själv...Tog en prommis ner på köpingen och kollade in fam Ohlsson /Haglunds nya lya...Hur fin som helst då den är helt nyrenoverad...Ser fram emot att komma dit och mysa i höst på deras inglasade balkong eller bara ramla in när lusten faller på...Glad att få mina fina närmre...

Åh vad jag blir glad då mina vänner messar och vill ta en härlig runda på Måga...Det var Annis som ville ut denna ljuvligt härliga solskenskväll...Blev en runda på 5,8 km och man  njöt varje steg och av det fina sällskapet...Hann även med ett styrkepass på Pace som jag inte besöker så ofta numera då all tid går åt till att nöta in höstens pass men snart kommer man in i vardagen och rutinerna och ska då se till att masa mig dit iaf 3 ggr i veckan...Har förresten idag tagit tag i att leta musik till spinningpasset som drar igång om två veckor...I vanliga fall vid den här tidpunkten har jag haft det klart men nu är jag sent ute så jag hoppas det blir bra ändå...Känner lite press kan jag lova!!!









Annars har helgen bestått av nya bekantskaper, vin, vänner, Rosehills, familj, Järnvägsmiddag och så har jag träffat lilla Lis och hennes fina föräldrar Lina och Emil...Dom kom hem till mig för jag skulle fota dom till tidningen och fick njuta av den lilla skönheten i över två timmar...Bilder på underverket kommer senare...
















Imorgon väntar en date med Johan på Måga kl 19.00...Hoppas han är lika peppad som jag då jag har en supricerunda inplanerad ;)

TACK alla inblandade för en UNDERBART trevlig helg...Så tacksam att ni finns i mitt liv...

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar