onsdag 22 augusti 2012

Work...MRL...Pace...



Helt sjukt att man inte kan sova när man MÅSTE!!! Klockan visade 04.10 innan mina blå gav upp för en stund men dom slogs upp igen redan vid 06.00...Ingen ide att somna om så jag låg och drog mig en stund innan jag masade mig upp...08.00 infann jag mig på simhallen med svullna rödsprängda ögon...Lyckades hålla mig vaken under dagens alla sysslor och hann t.o.m spinna in låtarna någorlunda och ska försöka testköra dom för min vän i helgen och se om jag får godkänt ;)

Tog igen mig en stund när jag kom hem innan det var dax att dra iväg och köra MRL med Anna Embretsen...Väl där så konstaterade jag att hon drog fullt hus och då blir det så där extra skoj ;) Ok..så här är det...Jag är INTE förvånad om jag inte tar mig upp ur sängen imorgon för hu jeda mig vilken genomkörare!!!! Anna är en sån där fantastisk instruktör som får en att ta i fast kroppen skriker NEJ!!! Kommer garanterat gå på hennes pass för att plåga Magen Rumpan och Låren varje onsdag...



















Träffade ett gäng härliga tjejer med SNYGGA skor!!!

Eftersom mitt PACEkort gick ut idag så ringde jag Thony och förlängde det för ett år framåt så nu är det styrka som gäller...Var dit en sväng efter passet på Åsen och såååå skönt att vara tillbaka men attans vad man tappar snabbt...Men tror samtidigt att jag kommer tillbaka rätt fort...Ska försöka lägga in någon morgonträning för det är så många pass man vill delta i på kvällarna men min kropp är så seg och funkar inte som den ska då men man kanske vänjer sig...Let´s give it a try!





Nöjd Carina Trött Carina...Over and out!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar