tisdag 7 augusti 2012

Tuesday...

Idag fick jag med mig Camilla när jag skulle nöta in pumpen...Så mycket roligare när man är två...Kan fortfarande konstatera att synknigen inte sitter till 100% men börjar närma mig sakta men säkert...Kan billigt erkänna att jag har lite fjärilar i magen inför terminstarten...Vill ju självklart leverera från första sekunden när man drar igång och jag ska banne mig se till att det blir så!!! LÄNGTAS men en massa pirrkänslor i hela kroppen men det är så det ska vara ;)

Blev även en tur upp till min fina vän Anna som hade gjort en JÄTTE god äppelpaj med kanel, choklad och mandel...Givetvis blev det två portioner ;) Just nu längtas jag till hon och familjen flyttar till Ljusdal så jag kan hälsa på mer än ofta...Tack för en trevlig stund fina vän <3




Blev även en tur till Pace för att rycka lite i hantlarna...Träffade på John som ALLTID imponerar på mig...Killen är så spänstig så man bara står och gapar när han sätter igång...Han lyckades även få mig att lirka mig upp på en ställning för lite knäveckshängning...Kan säga att det var väl i lågstadiet man gjorde det sist så det resulterade i en lätt stäckning i baklåret men jag fixade iaf uppgiften med ett aj ;)














The biker Stefan...


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar