måndag 20 augusti 2012

Vi är på gång vi är laddade...

ÄNTLIGEN har Gymmix kickat igång terminen och vi ledare är tokladdade att få dela med oss av vår energi och glädje...Tveka inte en sekund utan kom och svettas, attackera, pumpa, steppa, dansa och allt annat vi erbjuder...Varför inte stärka kroppen med CxWorx, MRL och Bodybalance eller trampa som besatt på cykeln med fröken Markusson..Ja vi erbjuder helt enkelt pass för alla!!!

Själv var det mitt tredje pass pump ikväll på tre dagar och totalt fyra på en vecka...Ni kan gissa hur många aj jag pep fram under passet...Träningsvärk from hell och mjölksyra redan efter första minuten och i nästan 59 till...Jag rekomenderar ingen att köra som jag gjort för kroppen bör återhämta sig...Men jag har varit tvungen att träna in passet och då får man ignorera vilan för stunden men nu blir det två pass i veckan varvat med attack och spinning...Där har ni en fin fördelning av en veckoträning...två muskelpass och två konditionspass...

Camilla och Anna-Lena körde igång sin Attack ikväll...Kul med så mycket folk och sweet jisus vad dom öste på...Eftersom jag var rätt stel så hakade jag på i två låtar för att mjuka upp mig inför pumpen och där snackar vi  PULS, SVETT, ENERGI, GLÄDJE och ett jädrans TEMPO!!!








Imorgon ska jag jobba min första kväll på simhallen...Ska bli kul att träffa alla kunder man saknat och sen in i gymmet och kolla som dom sköter sig ;) Lite ovant kommer det bli men samtidigt känns det skönt att få in rutiner och känna sig behövd...Ska försöka ta mig ner i "bunkern" och testa vilka låtar jag ska ha på mitt pass om en vecka...Börjar känna rejäl press nu men får jag inte till det så river jag av ett gammalt pass och tar det nya veckan därpå och tror mina deltagare kommer överleva det :) Men gör allt som står i min makt för att passet ska trampas in....I will fight until the last minute ;)

Förövrigt så flyter livet på men saknar min sambo som nu "övergett" mig för en ny säsong i Öst...Igår var han iväg och träffade Kim Källström som nu ska lira fotboll i Moskva...Kim är polare med Mossberg som spelar med Misha i Dynamo i en säsong till och tror min sambo tyckte det var rätt intressant att hänga med dom en dag ;) Men om två veckor kommer han till Sandviken och vi får lite kvalitetstid tillsammans och gissa om vi längtas...

Nöjd och trött släpar jag mig nu till sängen och ser fram emot en träningfri dag då min kropp ska få den vila den behöver men på onsdag så ska jag prova på MRL med Anna Embersen och gissar på att hon kommer fixa en ny härlig träningvärk i muskler jag inte kommit åt...







Godnatt :)

<3 <3 <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar