måndag 13 augusti 2012

M o n d a y . . .

Efter att ha suttit uppe till strax efter 03.00 i natt och letat musik till spinnpasset så kan ni bara gissa er fram till hur länge jag sov...Exakt 12.30 och sen gick resten av dagen i en rasande fart...Blir lite vridet att ligga så länge men hur SKÖNT som helst...Men nu är det slut med det för imorgon vankas jobb och uret är ställt på 06.30 och hur jag ska ta mig upp återstår att se...

Idag kom ett blombud med finaste liljorna till mig...Min första tanke var att min sambo är för gullig han men det visade sig att det finns fler än han som är det...Det var från lilla söta Lis och hennes mamma Lina och pappa Emil som ville tacka för att jag fotade dom här hemma i lördags...Man blir varm om hjärtat kan jag lova...TACK!




19.00 var det ÄNTLIGEN dax att träffa Johan och höra hur hans veckoslut varit med träning och kost...Han hade legat i med rejäla promenader med sin sambo i rätt tuff terräng, bra där! Men ikväll var det jogg som gällde och inget annat...Han kände sig lite stressad över att han hade en del att göra där hemma men som jag sagt tidigare -Du MÅSTE ta dig tid till träning!!! Och det är just det han vet och vågade inte ställa in vår date ;) Just innan vi skulle börja så mumlade han nått som -Inte 5,7km i dag va? Jag sa att vi ska inte skulle springa hela 5,7an  utan tvista till det lite...Rutten blev fram till 3,2 där vi vände tillbaka plus att vi tog en liten bit till så vi stannade på 6,5km!!! Jihoooo vad jag är duktig på att luras ;) Och grejen är den att det blev en tuffare bana då han fick ta alla backar igen i motsatt riktning och vet ni vad??? Jo grabben förbättrade tiden med ca 4 MINUTER och sprang dessutom längre än sist...Jag tror att jag är lyckligare och hispigare än Johan men det är bara för att jag tycker han gör det så himla bra!! Nu har han fått i order att ta en tur själv och sen till helgen blir det en date igen och jag ser redan fram emot den...Du är grymt duktig Johan!



Idag vart det svettigt...



Nöjda o glada...


Har förresten klickat hem ett till par tights från NIKE och tro det eller ej men det blev ett  par Svarta, inte rosa, lila, gula utan just ett par svarta ;) Är så nöjd med modellen och är ni ute efter ett par nya så tveka inte på dessa...

Zalando 400:-


Nu blir det glass och jordgubbar och ett nytt nummer av topp HÄLSA...



<3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Härliga glada människa vad du inspirerar mej!! Ett ryggskott som kom olägligt är p åväg att ge se sej för min del, men snaaart kanske vi springer på varandra där ute på mågaheden!!

    SvaraRadera
  2. Inspirera är just vad jag vill och är så glad att jag lyckats inspirera dig :) Hoppas du blir fri ryggskottet fort fort fort så du får komma igång med löpningen igen...kram

    SvaraRadera