tisdag 28 augusti 2012

Wheels rolling again...


På plats igen...

Hade MASSOR att göra idag men det fanns en knapp som heter snooze som jag toutchade några gånger för mycket..Det resulterade i MINUS två timmar!!!!...Min date med Anna var bara att glömma och sen gick allt i 100 knyck fram till fyra då det var dax att dra upp till Färila...Ville ha lite tid på mig att testa passet och jag hade fortfarande inte bestämt mig för vilken låt som skulle köras inför sista spurten...Som ALLTID så sitter man där in till sista sekunden och bara hoppas att allt ska funka...Jag körde på som vanligt och tyckte det flöt på bra men gud så jobbigt det var när man inte spunnit på hela sommaren...Men allt kan bli bättre för självklart blir man lite stirrig och vill glutta på fusklappen men ge mig två gånger till så ;)






Haha!!! Vad kollar alla på??? ;)








Malin är äntligen tillbaka efter att fått sitt andra barn för 3 månader sen...

Till nästa pass ska jag nog öka på med en låt för passet blev lite kortare än vanligt och det går ju inte för sig alls!!! Men tror att alla där tyckte det räckte med 5-10 minuter mindre nu när det var första gången...Bra kämpat till alla som kom ikväll!!!



Hämtade ut en till och kan aldrig få för många ;) Zalando 299:-


Veckans träning:
Måndag:       Vila
Tisdag:          Spinning
Onsdag:         MRL och Pace
Torsdag:        Bodyattack och Pace
Fredag:          Vila men shoppwalking i Stockholm ;)
Lördag:          SUPERSATURDAY Les Mills Träningskonvent en hel dag i Globen!!!!!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar