måndag 6 augusti 2012

Ännu en underbar helg...


Lördagen bestod av en härlig runda på 8 km med Jeanette...Hon ringde och undrade om vi skulle ta en tur och jag tackade ja utan att tänka mig för...Kom på att jag just tryckt i mig 5 kasslerbitar och 2 stora potatisar men kände samtidigt att jag inte ville styra av...Jag är den som brukar vilja ligga på gränsen till hungrig när jag springer för att slippa håll...Jag bad om att vi skulle ta det lugnt och det gick hur bra som helst och inga magkramper alls...




Kvällens happening var en kväll med vin och spel hemma hos Annis och Micke...Och vi brudar sopa hem segern med hästlängder...Sen rundade vi av med ett besök på Stadt...Mycket trevlig afton med otroligt trevliga människor...




















Några drinkar senare...


Tack för en trevlig kväll alla inblandade...

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar