torsdag 23 augusti 2012

Skolstart...

Klockan 07.00 stod Lea påklädd och klar i dörröppningen till sovrummet...Trodde jag hade försovit mig men det var bara någon som var lite ivrig att komma till skolan, men en HEL timme innan!!!...Som alltid så beskådade man det årliga ballonguppsläppet och kollade in alla förväntansfulla barn...Kommer ihåg känslan än idag när man stod där med en massa pirr i magen...












Kvällen spenderades som många kvällar uppe på Åsen...Borde ha vilat idag men inte kunde jag missa Camillas och Anna-Lenas Bodyattack...Skönt nu när det är två pass i veckan så det inte blir för trångt när man ska kicka runt...Som alltid dröp svetten och kan åter igen säga att det här passet är ett HIGH BURN PASS!!! Men alla kan vara med som sagt...man sätter ribban själv! Jag har provat det mesta och vill man loosa kilon så iväg dit med er! Själv jobbar jag för att lägga på mig nått kilo för med all träning så förbränner jag mer än vad jag äter och just därför slängde man ihop en smarrig äppelpaj efter passet..






Lite suddiga bilder, tagna med Iphonen...











<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar