måndag 6 augusti 2012

Sommardag...



10.00 placerade jag mig på Nores sandstrand med min goa vän Camilla och motvilligt så begav vi oss hemöver vid 16.00 för att ta igen oss inför kvällens träning... Sex timmar i solen resulterade i ett hyfsat rött face då jag bojkottade solkrämen för första gången i sommar...Men alltså VILKEN härlig dag och säger som en vän skrev på FB...Idag har någon misslyckats med regndansen...





Som jag skrev tidigare så testkörde jag någon låt Bodyattack med mina kollegor och ikväll bestämde jag mig för att testa hela passet när dom ändå skulle öva...Om vi säger så här...Jag kände mig halvt överkörd när timmen var över...Alltså vilket konditionspass!!! NONSTOP i SEXTIO minuter!!! Och vet ni vad det bästa är? Jo ALLA kan delta för man sätter ribban själv om hur jobbigt man vill ha det och så finns alltid alternativa övningar som inte är lika tuffa så alla där ute som jagar nått kilo eller helt enkelt vill ha jäkligt skoj borde testa  och världens bästa instruktörer kan jag lova er...VILKET DRAG!!!!


Dyngsur och helt slut blåser jag ut efter en timmes attack...


Direkt efter så slängde man sig i bilen för en date på Måga med Johan...Killen har problem med ryggen och vill tappa nått kilo och självklart vill jag bidra och hjälpa med den biten...Han har sprungit lite själv innan men oftast inte så långa sträckor och med ett lite högre tempo än vad vi hade ikväll...Men där korrigerade jag om lite...Tycker att det är bättre om man tar längre sträckor och kommer upp i tider över 40 minuter...ALLTSÅ killen fixade 5,8 km utan problem och inte ett stopp!!! Det enda han klagade över var något skavsår här och där men tror nog att dom största skavsåren hamnade i hans öron då jag näst intill höll på att prata ihjäl stackarn...Har bokat in en nästa date och ser redan fram emot att få se honom prestera för ikväll imponerade han på mig!!!



Utsvulten efter dubbla pass så blev det ett stopp på Målet för en kycklingrulle med bacon...Finns ingen gång det är så gott att äta som när man tränat...Blev en lite smarrig efterätt oxå ;)





Hallonkesella med bär...


Ha en härlig kväll!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar