fredag 24 augusti 2012

Höstnytt...


Puma från Ellos...




NIKE Zalando...



Soc tights och jacka Stadium...Vindjacka NIKE Zalando...




Fick förresten två kuvert i brevlådan idag...Ett fick mig att nästan att vilja hjula hela vägen ner till banken....Skatteåterbäringen kom!!! Efter att ha plockat ut de underbara "lapparna" så tog jag mig en titt inne på Fifty och 10 min senare hade man förbrukat nästan en tredjedel av dom...Har varit ute efter en skinnjacka länge men inte hittat "just den"...I samma ögonblick som jag drog på mig den så vart jag såld och även den blev såld ;) Min min min!!!! och jag tycker jag är så värd den ;) Det andra brevet var från avsändare anonym...Men till dig som skrev who ever you are så ABSOLUT ska jag fortsätta vara den jag är och ta hand om min kropp...







KENZA 3  Fifty Fifty...



Ta 3 betala för 2 på Guldfynd så det blev ett i guld o ett i silver....119:-/st



Nu time för Magazin Fitness och lite Kesella med hallon...

Sportbhn på omslaget finns på Sportamore...


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar