söndag 26 augusti 2012

BODYPUMP!!!!

Sköter mitt proteinintag...



ÄNTLIGEN var det dags att kicka igång terminen...Kände mig helt lugn inför passet då jag hade kontroll på alla övningar...Inte ett endaste dubbelslag i hjärtat men det beror väl på att man fått mer erfarenhet och tron på sig själv har växt sig starkare...

18.00 drog jag igång med ett fullsatt pass där några inte ens fick plats...Känslan att få stå där och leda igen var magisk...SOM jag har SAKNAT mina deltagare!!! Äntligen fick vi ge järnet så att svetten rann efter våra kroppar...Längtar redan till mitt nästa pass...Och till alla som kom ikväll...NI ÄR GRYMMA as always!!!

Susanne körde CXworx innan mig o tog några foton :)














Ikväll var vi tre som lyckades ;)




Wais kom och körde på...







Ville tar igen sig efter en timmes hårdkörning...






Starka Anna...




Nöjd svettig instruktör...


Kom hem till dukat bord för jag har världens bästa barn som fixade Tacos undertiden då jag var och tränade...Sen blev det soffmys och godis....







<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar