lördag 18 augusti 2012

Ner på ett upp på två...

Och en massa singlar, utfall och upphopp....Det snurrar på fint i skallen nu kan jag lova...Börjar känna press på att passet ska sitta till 100%... Har just varit och kört igenom det med Alf och det märks att jag nött för mycket och då kan det lätt bli ett virrvarr tillslut...Bör nog släppa det några dagar för att låta allt sjunka in och sen köra igen MEN imorgon har jag lovat ett gäng att komma för jag MÅSTE testköra inför grupp en gång innan jag har min "premiär" om drygt en vecka...Man känner att man inte riktigt kan leverera som man är van att göra för jag är den som vill skrika och pusha men det kommer när man kört några gånger, var så säker ;)...Så imorgon har jag nog mest fullt upp att komma ihåg och räkna ;)

Ikväll kanske jag masar mig ut i garaget och river av dom låtar som inte riktigt vill sig och hoppas att jag hittar tajmingen på frivändningarna som är lite bökiga i den här releasen..Koreografin sitter men synkningen suger ungefär varannan gång...Flinar nästan runt de gånger jag sätter dom ska ni veta ;)



Tur man har garaget att nöta i...



Och till alla där ute som inte prövat Bodypump tidigare och vill tona kroppen och samtidigt ha skoj så finns möjligheten att köra passet vid fyra olika tillfällen under den här terminen så kom bara kom!!!

Trevlig lörag till er...

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar