torsdag 9 augusti 2012

Let´s Attack...


Ikväll behövde Camilla och Anna-Lena lite deltagare för att köra in sitt pass för oftast vill man testa för en stor grupp innan premiären...Det är en sak att stå och nöta in men sen ska man orka skrika och peppa så alltid bra och kolla in vad man pallar när det går åt massor av syre som instruktör...

Jag raggade upp en del av mina vänner och tackar er var och en för att ni ställde upp och kom och gjorde timmen galet SVETTIGT och tokigt rolig!!! Och sen fixade Anna-Lena dit ett gäng så vi vart rätt många och det var just den känslan brudarna som instruerade ville ha...Nu LÄNGTAS man bara tills terminen drar igång alla underbara pass och ni som vill ha förbränning så är det Body Attack som gäller kan jag lova! Fast det finns även flera pass där man får upp flåset på samma sätt men jag har fastnat för den här typen av träning för jag är ingen dasant människa som fixar svår koregrafi ;)








Annars har det inte hänt mycket idag...Uppdaterade min bloggprofil för man har ju kort hår numera...Har vant mig och trivs hur bra som helst och funderar lite på att snagga det kortare men drar på det en stund...





<3 <3 <3

4 kommentarer:

  1. Toppenbra videos:) Fungerade på datan på jobbet!

    SvaraRadera
  2. Eller hur! ;) Ni slet på bra!

    SvaraRadera
  3. Snyggt linne. Vart är den inköpt?

    SvaraRadera
  4. Köpt på Zalando...Kan vara slut då jag köpte stl L för då var det endast den stl kvar...Tyckte det var så snyggt så då kvittade det om det blev stort ;)

    SvaraRadera