torsdag 2 augusti 2012

Gymdater...



10.30 styrde jag upp mot Färila...Skulle där möta upp en vän för ett pass i gymmet...Malin som fött barn för två månader sedan ville ha en knuff i rumpan fast hon redan börjat träna hemma den tokan...Alltså tjejen gjorde dessutom kjejsarsnitt!!!! Åtta veckors vila och sen på det tycker jag är väldigt strongt...

Där kom hon med babyliften i högsta hugg och såg hur peppad ut som helst...Själv stod jag med en kopp kaffe och gnugga ögonen och försökte vakna till liv...In i gymmet och körde uppvärming på löpbandet, crosstrainern och slutligen rodd och som hon körde på! Fick några gånger lugna ner henne och det var knappt jag lyckades ;)














Körde mitt program där man jobbar igenom hela kroppen och jisus vad bruden slet...Svetten spruta och envis som en oxe var bara förnamnet...Jag bad henne att köra 10 reps istället för 12 men  -NEJ JAG SKA FIXA DET!!! Och självklart gjorde hon det...Nu ska Malin köra på själv tills jag börjar jobba och hon har fått en del utmaningar dvs jag vill se resultat i form av att hon ökat vikterna eller fixar dom hon tog idag utan problem...Sen sparkar jag snart igång spinningen där hon är en flitig besökare som jag har saknat men nu ska hon äntligen få trampa!!!










Bra jobbat Malin!!!!

Sen dax för date nummer två och där fick även jag jobba på lite...Körde kondition med Annis och sen plågade vi våra magar i lagom dos...Tack för idag tjejer!!!





Kvällens MUST DO IT NOW var gräsmattan som likna en åker...Så en tredje date och den blev med STIGA...Men som alltid när jag far fram med den gula faran så kommer regnet när jag nästan är klar...Men klipparn finns kvar imorgon...

Men sen spenderade jag resten av kvällen i lyx...Unnade mig ett hett bad med lite spakänsla och tända ljus...Peeling från topp till tå och rengjorde facet med Decleors underbara produkter...Sen på med den härlig aromoljan som får huden att må mer än gott ;)










<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar