onsdag 2 januari 2013

Gott Nytt År! 2013...




Ett nytt oskrivet blad skall fyllas...Går in i det nya året med förhoppningar att det kommer bli lika bra som det föregående...Mycket har hänt och när man blickar tillbaka så gör man det med ett leende på läpparna...Tackar alla mina nära och kära som funnits där för nog har man haft stunder då allt inte varit på topp...Jag önskar alla en god fortsättning på det nya året och bjussar på några bilder från vårt nyår...































































Efterrätt hos grannarna...














































Inga nyårslöften men dock har jag bestämt att försöka se till att jag får i mig en mer näringsrik kost och verkligen se till att jag käkar frulle VARJE morgon  som jag nu gjort ett tag och mår hur bra som helst och vågen visar några kilo plus ;)

Ikväll blir det crossfit med ett gäng efterlängtade tjejer så nu ska buren få sig en omgång kan jag lova!!


Ha det gott!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar