söndag 6 januari 2013

Bandylunch...


Dagen började med en bandylunch uppe på IP...Chefen hade bjudit in oss för att få avnjuta god mat i gott sällskap...Skönt att få sitta inne i värmen tills matchen började och sen i pausen gå in för en fika och tina upp frusna tår...Innan matchen var Böna in och snackade och det även bjöds även på sång...Matchen slutade tyvärr inte som några av oss hoppats på men våra vänner från Söderhamn vart mer än nöjda...Och tack för Niclas för en trevlig dag!





Hittade min älskade på väggen...





Söderhamnarna fick stå för sig själva dom ;)



Jenny och Ludde...


Missade slutet av matchen då jag hade en date på gymmet med Madde och Erika...Så det bar av hemåt för ett snabbt klädombyte...Väl nere på gymmet fick jag några minuter att förbereda dagens pass och 16.00 så stod dom där redo för att ge mig 100%...



Uppvärmning 20 min på crosstrainern...


Dagens vikter...


Jobbade på snygga ryggtavlor ;)


Dom slet på som bara den och fick genomgå totalt 110 benböj med både vikt och utan...Magen fick sig som alltid en rejäl omgång och många olika set med fria vikter för överkroppen för att sedan avsluta med att intervallboxa på säcken...Bra jobbat brudar och nu är ni redo för att utmana gymmets alla redskap och jag finns där i bakgrunden och peppar ;)


Katharina var på plats och körde på med sina brudar...



Saftiga upphopp med vikter och gissar på en ännu saftigare träningsvärk!!!


Hopp!!!


Katharina gör ett otroligt "jobb" och fixar formerna på sina vänner...



Min fina vän Anna tog en lååååång löptur på bandet...


Sen var det dags att nöta in pumpen för min del...Även Carro och Susanne var där (som alla kvällar) och slipade på sin GRIT för till helgen beger dom sig till Stockholm för utbildning...Vi ser nog rätt roliga ut där vi står på varsin plats i gymmet fullt fokuserad med hörlurar i öronen och matar på...Men det bjussar vi på ;)


Carro redo...



Susanne med sina burpees...


Tjejerna nöp min Iphone så även jag hamnade på bild ikväll ;)




Sambon har åkt till Gävle igen så nu slappar man på soffan efter en helt underbar söndag med människor som fått en att le...Ser fram emot morgondagen som bjussar på en Hudiktripp med Lea och sen kvällsjobb på gymmet...

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar