tisdag 22 januari 2013

Ljuva morgon...

Att få vakna av doften till nybryggt kaffe och en brasa i kaminen är oslagbart...Kunna kliva upp som man är utan att frysa och gå raka vägen och tippa upp en kopp kaffe det kallar jag lyx...En tillfällig sådan så jag får inte vänja mig för mycket ;) Men så skönt att ha sin sambo hemma och få bli lite bortskämd mellan varven...




Igår tillbringades kvällen på gymmet och folket strömmade till...Plågade min tjejtrio med hjälp av appen Tabata...Blev plankan utan vila och kan säga att det sved fint i våra magar och absolut ska vi göra om den...Tjejerna blir bara starkare och uthålligare så nu ser jag till att dom vågar utamna sig själva med att öka vikter och reps och dom lyssnar och lyder och gör det så bra!











STARKA tjejer!



Pow!


Tisdag och jag öppnade upp vid 09.00...Så trevligt med morgonpigga motionärer som ramlar in med glatt humör...Just idag fick jag även besök av min fina sambo som körde på med ett benpass...Önskade man fick se honom där liiiite oftare bara.... men snart är säsongen över och då kan vi träna tillsammans!


Alerta damer...










Jag tillhör inte den sorten som tar mig en eftermiddagslur bara så där men när sambon är hemma så blir jag så avslappnad och kan luta mig tillbaka och lägga ansvaret på honom...Så efter lite läsande i soffan så somnade man till utsikten av solens ljus och månen och en massa snö...Så skönt att få vakna timmen senare och känna sig totalt utvilad...Borde försöka ta mig den där tiden mellan varven och släppa alla måsten för en stund...Ska iaf försöka ;)





Utvilad som man blev så fanns krafter för en besök på gymmet för att plåga lite mage...Sen bar det av upp till Åsen med min äldsta dotter där vi åter igen denna vecka körde dubbla pass...Startade med CX och avslutade med Bodypump...Både jag och Julia har märkt att vi blivit starkare och jag sköt på 5kg extra på benböj och det funkade fint men fick dock lite hjäp av med stången då 35 kg är tungt att få av efter 6 minuter på nacken...Målet är 40 kg och snart är jag där!!!



Uppladdning...


Plåga rumpan...



Nike outfit!



Carro och Celsius i samma position...







2 timmars träning senare...Nöjd!!!


Tack och gonatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar