torsdag 31 januari 2013

En erotisk bok i tre delar...

Det är precis vad jag spenderade mina pengar på idag...Så nu får bloggen och Facebook sig en konkurent ;) Gissar på att denna bok kommer sluka mig med tanke på mitt liv som gräsänka och är rädd för att jag redan på måndag står där på bokhandeln och fladdrar ivrigt med två hundralappar framför personalen och spänner ögonen i dom och säger -Ge hit del två!!! NUUU!!!! Kommer garanterat att uppdatera er om denna omtalade bok men det tar nog några dagar ;)












Torsdag betyder BODYPUMP!!! Och det absolut bästa är att min ÄLSKADE dotter blitt helt frälst...Hon har verkligen utvecklat sin teknik och blivit mycket starkare...Jag tycker det är fint att vi gör nått tillsammans och framför allt nått vi båda nu brinner för...


Biceps
Overhead press
Do it!!!!
Yeah!!!!
Pushups
Underhand grip
Muscels
Pain


Makes Me Feel  STRONG!!!!










Nu blir det snart sängen och min nya bok kommer förmodligen inte slås ihop på några timmar!

Godnatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar