tisdag 8 januari 2013

Morgonjobb...

Idag var det första gången på väldigt länge som jag skulle öppna gymmet...Morgontrött som man är så väljer man i första hand att jobba kväll men känner att jag behöver vara hemma med barnen mellan varven...Men att börja 09.00 är ju enligt vissa sovmorgon men för en sjusovare som mig är det tidigt...Men jag kom i tid och mycket tack vare att jag körde min sambo till tåget redan 05.55 och jag gick INTE och lade mig igen!!!

Slog upp portarna och efter en halvtimme fylldes gymmet av glada motionärer...Så fantastiskt att vi även fått dit den äldre generationen och så skoj att få hjälpa dom att komma igång...Även Ljp kom på besök och dom såg lite fundersam ut när gymmet var fyllt av 13 hurtiga bruttor...Frågade lite försiktigt om vart alla grabbar var...Normalt sett brukar det vara blandat men just då var det damernas morgon men tillslut dök det upp några av det manliga könet ;)


Dom här tjejerna var först på plats och putsade på GRITpasset...


Glada miner...


Snake rope för vältränade armar...







Kryssdrag som heter duga...



Förste man på plats...



Stark kille den där Danne...


Ledig kväll innebar gym för min del då jag fortsatte att nöta på terminens pump, ovanligt ;) Känns rätt bra och passet sitter nästan klockrent...Sen rundades allt av med ett pass GRIT på Åsen...Vi var ett gäng som for upp för att Susanne och Carro skulle testköra passet en gång innan det bär av till Stockholm för den stora utmaningen och jag önskar brudarna lycka till och ni gjorde det hur bra som helst ikväll!!!

Burpees!










Nu däng i säng efter en lång dag med mycket träning och sorgligt nog så blir det tomt på min vänstra sida då min sambo åkt tillbaka till Öst men snart mycket snart är han hemma igen...

Godnatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar