måndag 7 januari 2013

Soliga Hudiksvall...



Idag hade Lea bestämt att det var hennes tur att shoppa så vi käkade frulle och sen drog vi iväg...Efter Delsbo kikade solen och man blev genast på ett ännu bättre humör och jag poppade Bodypumplåtarna på högsta volym och Lea hakade på i övningarna...Hon sätter nog passet före mig den tjejen ;)



När Lea får bestämma så blir det givetvis Jambos...














Det var lixom inte meningen att jag på nått sätt skulle shoppa men NATURLIGTVIS så snubblade man in på Kicks för att dofta sig runt lite...Där stod ett bord fyllt med parfymer till SJUTTIO PROCENTS rabatt!!! Ja 70 jädrans % och visste att nu är det kört...Men vad tusan...En CLEAN som kostat 699:- spottade jag ut 210 st enkronor för och det kallar jag FYND!!! Och gissa hur gott den luktar!!! Ja exakt som en ren nystruken t-shirt och det är ljuvligt det...Blev även en pumptvål (Savon) från det berömda bordet en sporttopp och ett fodral för att skydda min nya Iphone då den gamla for i golvet och resten vill jag inte ens skriva om men kan säga att den fick en rejäl smäll ;)









Ord. pris 149:- men härliga 70% och den blev min...


Skummet kommer av en duns i golvet...



Citrongul sporttopp med snygg brottarrygg 149:- Intersport...


Underbar dag med mitt lilla hjärta...Flickan som får mig som mamma att känna att man lyckats :) Sen var det dags för kvällsjobb på gymmet...Full snurr och två underbara tjejer kom och bad om hjälp att få lära sig maskinerna och vi satte igång att mata igenom alla tjugo...Självklart visade jag dom buren, Moa hakade oxå på och dom fick testa sig fram medans jag tog hand om några i kassan...När jag kom tillbaka så sa dom att dom tänkte köra på nått varv med stationerna och jag tyckte det var så skoj så jag hakade på för att klocka dom..Shit vad dom kämpade och eftersom det var deras första gång så stannade vi efter två varv men inte var vi klara för det...SJÄLVKLART några magövningar ;) På onsdag kommer tjejerna igen och då ska jag gå igenom några övningar med de fria vikter och sen är det bara att köra på för dom...






Moa hoppade hysteriskt ;)









Redo för att köra men önskade Ulrica var där med "rutakuten"...



















Självklart frågar jag om lov innan jag fotar, tänkte det är lika bra att säga det så ni vågar er till gymmet och inte tror att jag står där med kameran hela tiden och vaktar ;)





Anna kom med Kärleken...














"Biffarna" ;)


Nu i säng för imorgon får jag äran att köra sambon till tågstationen 06.00 och förmodligen då i sömn...Nu blir man särbo/gräsänka i någon vecka igen men vi får hem honom under VM då han valt att inte var med...

Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar