söndag 20 januari 2013

B o d y p u m p . . .


Vätska i form av Aminosyra, Celsius, vatten och protein...

I am in löööööööv!!!! Tusan vad jag SAKNAT söndagarna och dess puls!!! Kände mig helt lugn inför passet...Inga svettringar under armarna och inget stammande utan det gick hur bra som helst...I princip fullsatt och när jag drog igång låten Let´s Go så rös jag längs ryggraden...Att äntligen få dela med sig av sin  energi samtidigt som de underbara deltagarna förser mig med ny...Nu blir det en veckas väntan tills nästa pass och verkligen längtas...


Min älskade sambo kom hem idag och som ni vet så har Victoria Secret öppnat i Moskva så han fyllde på förrådet åt flickorna i huset och det tackar vi för...











Lea fick ett kit...


Gissa vem som ska sova imorgon??? Nu när Misha är hemma så får han SJÄLVKLART kliva upp och köra barnen till skolan och jag har bett om att inte bli väckt före elva...Så skööööönt!


Godnatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar