onsdag 16 januari 2013

T r ä n i n g . . . 




Jag och Julia bestämde oss för att köra Bodypump...Väl på plats och i god tid så tyckte fröken Svechnikova att vi skulle haka på Cxworxen och självklart antog jag utmaningen...Sved på rätt fint i magen och gissar att man kommer få känna av det rejält...Sån där träningsvärk som får en att låta bli att skratta...Pumpen kördes på med rätt så stum kropp eftersom jag gick dagen innan också...En liten premiärkörning blev det det för mig då jag fick äran att hoppa in och köra utfallslåten...Så HÄRLIGT att vara igång igen!!!



Den här tjejen kommer garanterat få rörelsesvårigheter efter 90 minuters träning...



Instruktörerna var laddade!


B O D Y P U M P !







Chris i plankan...



Det tar sig ;)


Idag blir det VILA och återhämtning men imorgon ska min fina vän Camilla leda ett pass Bodypump så då matar jag på igen och glöm inte att komma för en underbart toksvettig och rolig timme... Ny tid 18.45 uppe på Åsen!

Ha en bar dag!


<3 <3 <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar