måndag 14 januari 2013

Kärlek till vår kamin...

Kalla dagar som dessa så eldar jag på och kaminen blir hemmets samlingspunkt...Så skönt att bara få softa intill den värmande brasan...






Julia myser på...





Blev tvungen att lämna soffan för ett timmes pump med Alf uppe på Åsen...En härlig genomkörare och tackar för ett bra lett pass och klarade mig fint utan brasan då tempen steg av sig själv...På söndag är det dags för mig att kliva in i rollen som instruktör igen...ÄNTLIGEN!!! Lite pirr i magen men det är precis så det ska vara...En aning rädd att jag ska bli överpeppad och tappa bort mig men blir det så då bjussar jag på det ;)


Amino och protein före och efter passet...


Nu dax för sängen och ladda för ännu en morgon på gymmet...Har jag sagt att jag ÄLSKAR mitt jobb? Om inte så vet ni det nu...Jag längtar att få vakna och dra ner och möta alla underbara träningsglada människor som gör mina dagar så mycket bättre...TACK!


<3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. På söndag? Öppnar passen på citygym då?
    Var hittar man information om det?

    SvaraRadera
  2. Nej tyvärr gör dom inte det för rummet där vi ska leda passen är inte färdigt ännu...Vi kommer ut med info på vår sida på Facebook så snart vi färdigställt schemat och hoppas dra igång inom två veckor...

    SvaraRadera