måndag 28 januari 2013

Likör 43 och en massa brudar...

Förväntningarna på tjejfesten var stora då man inte setts på länge och inte satt sin fot på krogen på hur länge som helst...Tog på fredagen en tripp till Hudik för att inhandla partystassen och hittade det jag sökte direkt så det blev en blixtvisit...Oftast när man bara vill ha nått nytt så brukar det vara omöjligt att snubbla över nått men ibland lyckas man...Ja man hittade även skönaste Nikebrallan på Team Sportia och inte gjorde det saken sämre att man hade pengar kvar på presentkortet :)



Roadtrip...




Hann med en fika...



Vackra Hudik...



Kavaj Gina 299:- Topp HM 98:- Halsband Gina 169:-



Byxa 299:- HM



Nikebyxor Team Sportia ord 599:- 399:- men lyckades få dom för endast 299:-...






Lördagen spenderades på Centrumhuset där jag och Camilla sålde träningskort för Gymmix och sen hann man med lite jobb och träning innan det var dax att piffa sig inför den stundande tjejfesten...Blev en liten "uppvärmning" hemma hos Anna innan och min Likör 43 med mjölk smakade underbart och sällskapet fick en att må så där underbart...










Vackra Anna...


Pinglan Jeanette...



Fina vännen Camilla...



Värdinnan Vickan...



Vickan ordnade extraplatser....



Jeanette Linda och Anna...


Emilie och AnnaStina...



Sara och Sandra...



Lady in red...









Några LIKES på FB senare ;)



Härlig fest med mycket skratt som rundades av på Järnvägs...Min stund där blev kort då suget efter en Kebab och min sambo blev för stor...Hemma och nedbäddad innan kl 01.00 men nöjd och glad och tack alla goa tjejer för en trevlig kväll...


Vaknade på söndagen vid 08 och drog i mig en Celcius och där gjorde man bort sig...Tror ni att man fick somna om? NOT...I hela tre timmar verkligen försökte jag somna om men det var helt kört...Att man blir pigg och alert av den är nu 100% bevisat för mig och hädanefter så håller jag mig till andra flytande alternativ då man vaknar uttorkad av alokhol och för stark Kebabsås...



Söndagslasange...






Bandy VM...









18.00 var det dags för en "dubbel" på Åsen...Min vän och vapendragare Camilla hakade på och ledde ett pass med mig...Superskoj att vara två som leder och som ALLTID var det ett härligt drag på deltagarna...



Frivändningar!!!


Speed...



Premiärpass för Mona och nu väntar vi på Stefan ;)


Underbar helg men lite jobbig att min sambo nu åkt tillbaka till Moskva...Man blir själv om ansvaret och vardagen men snart mycket snart är han hemma igen och vi tjejer här hemma räknar dagar och vi SAKNAR dig redan!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar