söndag 13 januari 2013

Några kilo plus...



Hade egentligen inga nyårslöften men bestämde att jag skulle bli lite noggrannare med att få i mig mera mat och dessutom regelbundet och kan säga att jag har lyckats! Jag har ökat hela tre kilo men måste tyvärr meddela att mycket hamnat på magen då jag inte kör någon konditionsträning alls för tillfället men vad gör väll det...Det har däremot blivit en hel del Bodypump och kroppen svarar med att börja ge mig tillbaka mina förlorade muskler och ingen är gladare än jag...Muskler behöver bränsle i form av mat så glöm inte det! Jag är inte den personen som på något vis bantar eller drar in på vissa saker men nu när jag varit skadad så har min matlust automatiskt minskat och fått mig att se rätt tunn ut men nu har jag lagt om mina kostvanor och verkligen försöker se till att kroppen får vad den behöver...









Tycker att muskler är snyggt och nu laddar jag för att stärka min kropp med vårterminens alla pass på Gymmix och Citygym och hoppas alla ni där ute hakar på för TRÄNING behöver vi alla i någon form för vårt välmående...Så tänk till och ge den en chans vettja!!!!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar