torsdag 17 januari 2013

  • Bloggande...




    Har nu bloggat på ett tag och ibland undrar man vad folk anser och tycker och tänker om det man skriver, bilder man lägger ut osv...Man blir osäker för en stund men sen ruskar man bort det och tänker... Vad tusan!!! Man väljer ju själv om man vill läsa det jag skriver...Finns nog säkert någon där ute som inte bryr sig ett jota om mina inlägg men varför ska man då läsa? Sen mellan varven så hivar jag ut en bild på mig själv...Kanske spänner man en muskel, som instruktör under ett pass eller iförd en träningsoutfit...Jag visar gärna upp mina resultat och tycker peronligen att jag som en tvåbarns mor har en rätt ok kropp med tanke på att jag vägt närmare hunda pannor vid bägge graviditeterna...Jag försöker inspirera och visa att det är möjligt bara viljan finns...Jag tänker inte på nått vis skämmas eller känna mig dum för att jag väljer att lägga ut dessa bilder och kalla mig gärna ego men som sagt...man väljer själv om man vill läsa och kan bara säga att jag är rätt nöjd över min kropp som den är idag och kan lova att jag fått jobbat fram den känslan och många tårar har spillts för man inte är perfekt men vem är det? Ingen har hittills sagt något negativt om mitt bloggande och skulle någon göra det så är jag idag stark nog att tro på mig själv och skulle bara låta den negativa kritiken passera...

    Hur som helst så får man många fina mail i inkorgen och det är just dom människorna som får en att vilja fortsätta ...Min blogg handlar mycket om träning och jag vill verkligen nå fram till var och en med ett budskap om att träning tillför så mycket gott i livet och man får en sund och stark kropp som ska orka livet ut...Vet att jag motiverat många att komma igång och det är inget som jag höjer mig till skyarna för utan har jag lyckats så är det något som får mig glad och det visar att mitt skrivande nått fram...





    Här är några av många mail och tack till var och en av er och ni vet vilka ni är ;) UNDERBARA människor som får mig att le...det är vad ni är!



    Hej Carina,
    Jag har länge tänkt att maila dig och säga att jag älskar det du visar genom din blogg. Det jag tänker på främst är att du står för ett aktivt liv och hur du även visar upp den delen av kosten som också består av typ godis och chips (och glass, och vin och och och)! jag tror tror du vet hur jag menar. Min uppfattning är att du inspirerar andra och uppmuntrar andra till att vara aktiv. Bara genom uppmuntran till träning så gör det väldigt mycket för varje person. Kul med ett nytt gym och hoppas ni får Ljusdal att aktivera sig - i psykologin läser vi mycket om hälsovanor och vi blir friskare och mycket är tack vare er som gör träning till en livsstil som inspirerar andra och leder till att fler hakar på. Ni är så viktiga!
    Keep up the good work! Och hoppas att du inte tränar för mycket eller att bloggen lägger för mycket press på dig!
    Kram



    Vill bara säga att du är helt suverän! :D



    Men Carina, fattar din chef vilken jäkla bra PR du är för hans Gym!? Fina inspirerande bilder på bloggen och alltid ett varmt vänligt bemötande! Keep going! You're damn good!



    Stark och Stolt utan att vara perfekt!






    <3 <3 <3

10 kommentarer:

  1. Åh!!! Du och din blogg som inspirerar VARJE dag! Lägg upp hur mycket bilder du vill, det gör min träningsvärk lite lättare att uthärda :)

    SvaraRadera
  2. Åh!!! TACK fina du! Då ska jag ordna så din träningsvärk blir uthärdlig ;)kram

    SvaraRadera
  3. Bra!! för jag kommer bättra på värken på pumpen på söndag, och efter det behöver jag ALL pepp och inspiration som går att få :)

    SvaraRadera
  4. Åååå trevlig att du kommer på mitt pass!!!

    SvaraRadera
  5. Jag snubblade över din blogg på nåt sätt, minns inte hur... Men nu är jag iaf fast! :)
    Jag måste kolla läget varje dag! Och jag stämmer in i kören med de andra, du är en grym inspirationskälla! Jag är avis för jag vill åxå ha en likadan kropp som du! :) Vilket jobb du gjort! Och när man ser bilder från gymmet och vilka aktiviteter ni utför så blir man ju toksugen på att köra skiten ur sig själv! :)
    Jag vet hur det känns med ögon som läser och gärna dömer på sina egna antaganden utan att ta reda på sanningen, men vi försöker skaka av oss dem och inte bry oss om dem fast det är svårt...
    Keep up the good work! Jag tänker iaf fortsätta följa din framfart!! =) Trevlig helg!!

    SvaraRadera
  6. Blir så varm av dina ord! Du har gjort min fredag med ditt inlägg :)Tack fina och jag kommer bjussa på bilder som ALLTID!! Träningsglädje är vad jag vill sprida och fantastiskt att du vill ta del av den! Trevlig helg till dig!

    SvaraRadera
  7. Lätt bästa instruktören är du Carina:)
    Önskar och hoppas att jag har din energi och är trimmad som du efter 2 barn och när jag kommit ikapp:)!

    Du är en sån fruktansvärd glädjespridare dessutom så att det räcker att sätta fossingen på gymmet så blir man genast på bättre humör!

    Dessutom har du alltid ett stöttande ord till övers :)!!
    <3 KRAM!

    SvaraRadera
  8. Tack för dom orden Carro!!!! Självklart kommer du ha samma energi det jag tvekar jag inte en sekund på :)Med ett jobb som detta så kan man inget annat än vara glad och sprida den känslan bland er som ger allt och lite till i gymmet!

    Kram fina <3

    SvaraRadera
  9. Man ska inte bry sig så mycket om vad andra tycker, bara att skaka av sig om man skulle höra något negativt.
    Till och med din granne, som aldrig satt en fot på ett gym, har du lyckas motivera till att ev köpa sig ett gymkort.
    Vi kanske syns där :)

    SvaraRadera
  10. Tack och lov så har jag inte fått något negativt mot mig hittills och hoppas det så förblir...Men vad skoj om du skulle börja nere hos oss...Kom ner och jag visar dig allt och lite till ;) Caroline!

    SvaraRadera