lördag 19 januari 2013

Torsdag - Lördag...




I torsdags var det premiär för min bästa vän Camilla att leda terminens första pass Bodypump...Jag är så imponerad av denna tjej som testkört passet ENDAST tre gånger och kör det i princip felfritt!!! Lugn och stabil ledare och som får en att ta i på de rätta ställena och ett ord för det GRYMT! Själv har man nog kört det tio gånger och levt med musiken till de 10 övningarna i Ipodhörlurarna och samtidigt lagat mat eller kört bil...Kommer ihåg Camillas och min tur till Gävle då vi synkat körde rotator press och pec dec med högernävarna och bilisterna måste trott vi vinkade som robotar...Vi skrattade hejdlöst kan jag lova...Imorgon är det min tur och jag önskar mig själv lycka till ;)


Genomgång innan passets start...



Som alltid så avslutade man med mage innan en härlig stretch...



Tokhungrig efter passet...Keso med frukt och bär, äggmackor, riskakor och en proteinshake senare så var man mätt, nöjd och belåten...


Fredagmorgon och man fick åter igen en lugn start på dagen då det stod kvällsjobb på schemat...Bestämde mig för att inte hoppa i mysbyxorna utan tog för ovanlighetens skull på mig "normala" kläder och begav mig ner på Finess för en fika med lite stillasittande jobb...



 Min nya kofta från VILA kom till användning...






Passade på att kika in på Kardemumma och fick tag i ett underbart doftljus...Snygg design och underbar lukt...Fanns i 4 dofter och jag gillade Pink Champange mest så den fick det bli...







Lyxig förpackning...



Mycket bra "gå bort present"...



129:- Kardemumma...








Blev en tur till Team Sportia för att beta av presentkortet jag fick i julklapp...Blev ett par träningstights i min favoritfärg LILA! Hur sköna som helst och i en underbart tunn kavalité...


299:- Team Sportia...








Kvällen spenderades på Citygym...Mycket folk och alla ville ta i lite extra innan det var dax för Gladiatorerna på tvn ;) 






John in action!!!


Grym balans och armstyrka där...



Fick äran att "mörda" magarna på den här trion...



Och här trodde dom det äntligen var över men ICKE!!!



Självklart plankan...


Härlig lördag och en hyfsad sovmorgon men hade jag fått välja så hade den fortsatt till minst klockan tolv...Lovade Lea att vi skulle ta en tripp upp till Färila...Fast ska sanningen fram så var det nog mest jag som ville dit för att förvandla min blåvita hud till kräftröd!!! Den här tiden på året så lyser ådrorna genom skinnet och man antar en färg som liknar belysningen från en LEDlampa...Hua!!! Men nu ser det ut som om jag skulle gett mig själv ett antal handflatsslag i nyllet men det lägger sig förhoppningsvist...Har solat två gånger sen i slutet av november så man var väll lite överkänslig...Men nu blir det någon solning för nästa helg är det dax för tjejfest hos min vän Vickan och ska man bära klänning så vill man en lätt solkysst hud ;)



Mot Färila...


















Elvira följde med oss...





Väl hemma så lagade jag en god middag till mig och mina tjejer...Blev gräddädelfyllda snitslar med lufttorkad skinka och klyftpotatis och snacka om att vi åt!!! Men vad är en lördag utan nått smaskigt och vi hade redan tidigare i veckan bestämt att det skulle bli äppelpaj men vaniljvisp...Så det var bara att röja undan och börja om efter maten...



Mmmm...













Tror ni det stoppade vid två portioner? NOPE!


Nu blir det sängen för imorgon blir det lite jobb på gymmet och sen ÄNTLIGEN dax för BODYPUMP och hoppas ni kommer på Åsen klockan 18.00 och ger mig 100% energi!!!


Är på plats kl 11.00-15.00 om ni behöver hjälp...


<3 <3 <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar