torsdag 24 januari 2013

Hurra Maxim!

Blond igen! Underbart!

Dagen har rullat på med jobb, frisörbesök, födelsedagsfirande och såklart träning...Sandra fixade frippen så nu är man så där ljuvligt blond igen...Maxim och Natalia såg till att jag blev proppmätt halvtimmen innan träningen...Smörgåstårta och frukttårta!!! Min sambo och Julia som också skulle träna var förståndiga nog att stoppa vid en bit av varje men Carina visste inte bättre och dubblade dosen för det var ju såååå gott!!! När vi kom upp på Åsen så föreslog givetvis Julia att vi även denna gång skulle köra dubbla pass...HJÄLP!!! Jag som knappt skulle orka pumpen då jag helst velat ta en tupplur i soffan... men vill tjejen träna så är mamman glad och jag pressade fram ett ja med ett brett fejkat smajl..Redan vid andra låten så hade jag en härlig mix av föda långt uppe i halsen men svalde mellan varven och forfarande efter en timme var känslan densamma...Lite vila och sen på CXen och där jobbade man mycket bål...KUL!!! Kan säga att jag fick inte ner en droppe vatten trots att jag höll på att törsta ihjäl...Men learning by doing och ska nu göra som alltid
FORTSÄTTA TRÄNA PÅ NÄSTAN TOM MAGE!!!













.



Endast FEM minuters återhämtning....Just do it then do it again!









Imorgon bär det av mot Hudik för nu ska jag shoppa nått till lördagens tillställning hemma hos Vickan...Kan inte minnas när jag var ut på krogen sist och känner för nått nytt helt enkelt...Visst har man nått i garderoben som absolut kan användas men jag som så många andra tycker att känslan av party höjs med bra många procent när man bär nått nyinköpt ;) 


Här slänger jag ut ett litet tips på enkel men jobbig träning:



1. Burpee-boxhopp (5st höjd på låda 45 cm-60 cm)

2. Thrusters (10 st med kettlebell)

3. Situps  (15 st)

4. Dubbla el enkla hopp med rep ( 20 dubbla el 60 singelhopp)


AMRAP betyder att du ska göra "as many rounds as possible" Så många varv som möjligt på 15 minuter...Kom ihåg varje gång hur många varv du klarat så du har nått att slå vid nästa pass ;)  Se till att ha tempo och Kör på!


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar