söndag 30 december 2012

150 minuters svettande...



ÄNTLIGEN fick jag ge kroppen en omgång!!! Kan säga att det var länge sen jag körde ett spinningpass och det märktes på min usla kondition...Hade lovat Carro som aldrig testat spinning tidigare att få köra på en timme  med mig...Ringrostig som man är så spann jag igenom det innan hon kom och svetten lacka och kände mig halvdöd redan då...Men först var det dags för ett styrkepass med en efterlängtad träningspartner vid namn Mathilda...Vi hoppade konditionen då hon inte kände sig helt kry men hon matade på fint med de fria vikterna...
















Blev lite svidande magövningar också innan vi gav upp och sen var det dax att drilla Carro på cykeln...Vi körde igång och redan vid låt tre såg fröken Andersson lätt plågad ut ;) Men hon fattade galoppen rätt snabbt och slet på så svetten dröp men jag tyckte på vissa ställen att det så lite för enkelt ut då vi tex skulle mata på supertungt uppför men jag tänkte bara att hon fegade en aning...Men det visade sig att hon valt den cykeln som bör lagas och där motståndet inte går att öka och hon hade spunnit med samma motstånd under 50 minuer...Hahahaha!!! Men fröken fick så hon teg då Jenny kom för att köra pass nummer två och hon fick fint ta en cykel som allt var i sin ordning på och nu gissar jag att hon har rätt möra ben ;) Bra jobbat Andersson!!! Och tack Jenny för att du gav henne en sug i benen!!! Även Eva-Lena var med och kämpade sig igenom  timmen och hon förtjänade en smaskig bar efteråt....



Jenny matar på i vårt tillfälliga spinningrum...








Fanns fler som ville spinna av sig....


Nöjd och glad tjej som fått köra igenom kroppen har landat i soffan och inväntar nyårsafton som kommer firas med familjen och några vänner...Nyårslöfte??? Kan inte komma på nått så jag kör på som jag lever idag och kan säga att jag är nöjd som det är...

Gott Nytt År till Er!!!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar