onsdag 26 december 2012

Gymdag...



Spenderat eftermiddagen på gymmet och hållit öppet för alla som vill komma och testa...Har även ägnat lite tid till att köra in Bodypumpen inför vårterminen...Då jag gillar musiken så vet jag att passet kommer bli grymt...Har två veckor på mig och sen ska det sitta och det ser jag inte som nått problem utan som en härlig utmaning...



Johns syster och mamma kom och testade på löpbanden...


Västeråsbesök...


Johan värmer upp...


Även finaste sambon kom och testade gymmet...


Henrik...


Anton och Felix....


Jag och min vän Carro lade oss i våra otroligt sköna massagestolar för att återhämta oss efter lite Bodypumpnötning...När vi låg där så fick vi en ide...Vi skulle testa vad vi klarade i marklyft och frivändningar...Värmde upp med några lätta marklyft och ju mer tyngd som kom på så kände jag att med ett skadat ryggblad och noll muskler i benen så fick jag stoppa rätt tidigt medans Carro ökade på...POFF!!! Plötsligt rycker bruden upp ETTHUNDRA kilo!!! Men tekniken var inte den bästa men upp kom den som sagt...Tyckte hon skulle göra om den så jag fick fota men då sa det stopp men nästa gång ska det absolut dokumenteras ;) Själv ville jag testa frivändningar...Carro fick hoppa den pga dålig axel men jag körde på...Värmde upp lite och till slut slängde vi på 45 kg...Kom halvvägs men sen var det stopp så jag fick motvilligt plocka bort 2,5kg och tog en Celsiusdryck och laddade och BAM!!!!! Den satt och då gjorde jag den på raka ben...Nu ska jag låta proffsen lära mig hur man gör för att få upp den med ett hopp med ena benet fram och det andra bak...Målet är 50 kg!!!








42,5 kg plus stångens vikt...




Nu väntar en slapparkväll i soffan med familjen...



<3 <3 <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar