lördag 29 december 2012

Lördag...



Vaknade pigg och utvilad efter en trevlig kväll med bandy, vin och vänner...Matchen slutade med förlust men vi fick iaf frisk luft och en trivsam stund på läktaren...Efter en rejäl frulle, som jag äntligen lärt mig att ta mig tid för att äta, så var det dags för att öppna gymmet för alla träningssugna...


En härlig trio...


Igår kom en saknad Mathilda in och hälsade på mig på gymmet...Med sig hade hon en julklapp... 
Överraskad ja!!!! Den tjejen vet precis vad jag gillar och tack igen fina du!!! Vi bokade upp en date för lite träning på söndag och den ser jag fram emot :)






Mina svageheter...Choklad och dofta gott!!!



Mathilda...


The Strömberg twins kom på besök...





Thomas frestar med sina matlådor varje dag...



Lagt in lite text på displayerna i gymmet....


Åker nog ner en sväng på gymmet senare för att nöta in pumpen och får se om man kan lura med sig sambon :) Blir lite konstig när man på sin fritid ska träna där man jobbar...Man känner skyldighet att hjälpa alla och det blir svårt att fokusera på sitt eget...Jag är av den sorten som mer än gärna hjälper till så det har blivit dåligt med träningen för egen del på slutet...Men jag har fortfarande kort på Pace som inte går ut på några månader så jag ska försöka åka dit en gång i veckan och köra på och då blir det rejält...Men tror att bara vi får igång passen så får jag min dos på plats...

Trevlig kväll!!!

<3 <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar