måndag 3 december 2012

Baciller...

Inte alls konstigt att humöret sjönk med 98% igår när man idag vaknade med en rivande känsla i bröstet...Men så skönt att bara få bädda ner sig i soffan och dra upp filten och senare få glömma allt som har med träning att göra...Men jobbat har jag via mobil...Mycket att stå i nu då vi snart smygöppnar trots att lokalerna inte är helt färdiga men TRÄNA kan man :) Säger som en vän skrev till mig idag, Är allt perfekt från början så finns inget att förbättra och där har hon en poäng...Och stort beröm till Tobbe, Viktor, Mårten, "Muttan" och Martina och självklart bossen som lägger ner sådan energi på att hinna färdigt...NI ÄR GRYMMA!

Sen stötte jag på en saknad vän på Dellan idag...Hon och jag är så lika på nått vis och den tjejen kan läsa mig rätt bra...Även fast man inte ses så ofta så är det så naturligt när man väl stöter på varandra och det känns som igår...Skönt att ha någon som fungerar på nästan samma sätt som en annan och som förstår sig på varför...TACK fina för en pratstund och vi ses snart igen...

Börjar längta rejält efter att få kicka igång spinningen på gymmet...Tänk att få leda morgon och lunchpass som jag aldrig gjort tidigare...Vilket härligt sätt att få vakna till på, först en lång härlig uppvärmning till ljuv musik för att sedan sätta fart på pulsen och väcka kroppen till liv för att sedan gå och köpa ett frukostpaket och njuta av (macka, smoothie och en kaffe) i cafeterian innan jobbet kallar, det ni ;)

Har nu inte sett min sambo på över en månad och kan bara säga att det är tufft nu...SAKNAR precis allt med honom men framförallt hans närhet....Att bara få höra hans röst eller när han sitter på kontoret och spelar för hög musik..Saknar t.o.m hans slängda brallor på divanen som brukar reta mig så in i norden...Han skulle kunna få tömma hela resväskan där bara han kom hem!!! Och snart om bara några dagar så får vi faktiskt hem honom en sväng och vi tre tjejer bara längtas och räknar dagar...





Nu dax att förflytta mig från soffläge till sängläge....

godnatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar