tisdag 25 december 2012

Uppesittarkväll med dom bästa...




Söndagen gick i bingons tecken...Kan inte minnas när jag sist spelade och gissa hur uppspelt man blev...Dock ingen bingo för mig men såååå nära! Men Camilla rodde hem en hundring så vi tjöt för det lilla och hade trots alla nitar en underbart trevlig kväll...




































Hispfia...



Lite julklappsutdelning..Misha fixade skottasnöstassen till grannen...


JULAFTON...


Våra fina tjejer...



Dagens första julklapp var till familjen...Sambon hade köp en bunt med 100 trisslotter så vi skrapade frenetiskt och HOPPADES på STORvinst men NOT!!! Men Lea orkade inte skrapa alla sina så vi har fortfarande chansen ;) Men runt 600 spänn i vinster och vi fick en trevlig stund runt bordet....







God mat i Hedsta...









Lea ersatte tomten...


Tydligen hade jag varit snäll...


Jocke fick en matchtröja...


Present från Chefen...






Fina formar som jag fick av mina tjejer...



Duschgel från underbara CLEAN...


Victoria Secret finns i Moskva numer så lite lukta gott fick man...



Och fina underkläder...




Tomt under granen och alla är nöjda och glada...Efter en fin dag med dom närmsta så jag kryper ner i sängen med ett leende...

God-Jul!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar