fredag 14 december 2012

Uppe med tuppen o serverar...




Uret tjöt 05.45...Chefen som dragit till Spanien hade lovat en liten julfrukost åt Bendexis så det vara bara att hoppa upp och styra upp allt...Plockade upp min kollega John på vägen...Är så tacksam att han finns vid min sida och grabben gör ett fantastiskt jobb och är en underbar arbetskamrat...Väl på plats så fixade vi med dukningen och upplägget av vad som skulle intas...Vi var nöjda och det verkade också gästerna vara...Som tur var så blev det lite kvar till oss med så även vi fick en rejäl morgonfika...






















John styrde upp bakom disken...


Hann även med lite träning innan det var dags för ett kvällspass och har lärt mig att tokgilla vår kryssdragsmaskin som är i hästväg och det är bara att låta fantasin flöda och köra på...







Ytterligare favoriter...



Den populära drycken Celsius säljs hos oss...


Imorgon är jag ledig och då tar jag familjen med mig till Sundsvall för att fixa årets julklappar...John fixar gymmet och det känns tryggt så ni som är träningssugna vet att han finns på plats...


Godnatt och trevlig helg!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar