onsdag 5 december 2012

HOT and COLD...



Det positiva med kylan är att man kvicknar till hur snabbt som helst...Det räcker med att gå ut en snabbis och starta bilen för varmkörning och sömnigheten är som bortblåst...Efter att kört tjejerna till skolan så var man på topp och fixade till en brasa i kaminen och satte en lussedeg på jäsning...Men med ugn och kamin igång samtidigt så höjde man rumstempen från 23 till nästan härliga 27 grader...Men inte lika härligt när man stått och baka på ett tag...Var på gränsen till att bli överhettad ;) 









Väl färdig så avnjöt man en nybakt lussebulle vid brasan...


Blev en tur ner på gymmet innan det var dax för mitt sista kvällspass på jobbet (jobbar min sista dag imorgon)...Där var det som alltid fullt ös och hoppas vi hinner fixa det mesta innan vi öppnar och f.o.m torsdag så kan jag vara på plats och hjälpa till så gott jag kan men dock inte med att snickra men städa är jag grym på efter två år på en simhall...

Kvällens sista spinningpass var det tänkt men min hals ville annat så jag blev tvungen att ställa in och kanske lika bra så jag slapp bli så sentimental :( Kommer SAKNA er MASSOR bara så ni vet men kom gärna förbi och ta en fika med mig på gymmet när ni känner för det och åter igen TACK för dessa terminer och jag ska alltid komma ihåg hur vi tillsammans kämpat oss igenom tunga pass och glöm inte att ni är grymma!!! Imorgon hoppas jag på att jag piggnat till för träningssuget finns där och jag börjar redan bli rastlös och på mindre bra humör som alltid när man är lite hängig och inte kan och får köra på...

Nu har jag fått i mig kvällsfika och ska krypa ner i sängen för att sen vakna och tillbringa sista dagen i Färila med mina goa arbetskamrater men lovar jag ska åka upp och fika på onsdagar ibland så mig slipper dom inte helt ;)...Nytt liv och nya prövningar väntar på mig!!!



Skinkmackor funkar fint 23.55...


Godnatt...

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar