fredag 7 december 2012

Tårar...

I onsdags var det min sista dag på simhallen...Mina fina arbetskamrater överraskade mig med tårta, tal och en underbart fin blomma...Redan när dom dukade upp fikat så rullade tårarna...Tycker alltid det är känsligt med farväl och det blir svårt att hålla tillbaka känslorna...Inte blev det bättre när Maria läste upp ett fint tal som hon skrivit ned...Jag tackar var och en av er för många roliga stunder fyllda av skratt och kommer bära dom med mig för alltid...Blev även bjuden på skolans julbord och efter den så lät dom mig sluta för dagen...














Fick en specialare då dom vet att jag är sjukt fikaberoende...



Godaste tårtan som Mia specialbeställt för mig....Tack snälla!










Dom gav mig nyckeln till framgång...



Fick en försmak av julen...



Blev sen en tur till Citygym för att kolla läget och hjälpte lite med byggstädning...



Viktor fixar i bastun...


Martina spacklade på...


Målaren nummer ETT!!!



John chillar...


Hann även med en tur på Pace med Susanne och Caroline vilket resulterade i att min förkylning bröt ut till 100% så nu har det varit träningsuppehåll igen men ser till att samla krafter till söndagens Pump då jag hoppas att jag är frisk igen...


Fröken Andersson ser lätt plågad ut ;)







Närmar oss 50 kg i bänkpress med 10-15 reps...



Ryggen fick sitt...



Blomman från Blomsterboden fick sin plats...


Idag har jag och "Akke" varit till Hudik och hämtat en bänkskiva och sen tog vi en tur runt om till olika varuhus för att inhandla lite till gymmets cafeteria...Om vi hinner klart till söndag? Njaa inte helt men vi kommer kunna köra öppet hus då :) Som alltid med byggen så strular nått och transporterna har inte funkat i detta snökaos men allt kommer bli toppen till slut....Och ni som löser kort nu kommer ni dessutom få träna gratis fram till 15 januari!!!


Äntligen fick jag mina svarta favoritljus från ICA Maxi...



Gymmet för 2 timmar sen...



Högtalare på plats...


Imorgon ska man upp med tuppen och då ska det STORstädas på gymmet...Kan lova att det finns en hel del att göra där och vi kommer få slita in i det sista för att sedan avnjuta Stads julbord...

VÄLKOMNA på söndag är ni alla!!!

<3 <3 <3






4 kommentarer:

  1. Hej Carina!
    Först av allt vill jag bara berömma dig för hur fantastiskt duktig du är och att du verkligen är någon jag ser upp till! Jag har följt din blogg ett bra tag nu, och du är en sådan stor inspirationskälla & man blir så himla glad och peppad av hela dig!!

    Nu tänkte jag fråga om lite råd och tips från dig. Jag är en ganska smal person på cirka 52 kilo med mina 166 cm, och äter för det mesta väldigt nyttigt. Tränade rätt ofta förut, men nu blir det betydligt mindre. Mitt stora problem är att, trots att resten av kroppen är rätt slank, så har jag fortfarande den där förbaskade bulan längst ner på magen och jag vill mer än gärna få den att försvinna! Jag är medveten om att man inte kan punktförbränna fett, men om du har några bra tips på kost och träning vore det otroligt hjälpsamt!

    Tack för en superbra blogg!!

    SvaraRadera
  2. När kommer spinning köra igång?

    SvaraRadera
  3. Hej Sandra!
    Så kul att höra att jag påverkar dig på ett positivt sätt...Jag vill smitta av mig med min energi men just för tillfället har det varit mycket med det nya gymmet och skadan i benet som satt stopp för min framfart men nu börjar allt falla på plats så snart ska du få se på energi ;)

    Jag tror på att att äta regelbundet, frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag och kvällsmål)för att hålla en jämn förbränning så kroppen inte sparar på "fettet" och föra in motion i form av löpning, spinning, step och andra högintensiva pass...Vanlig husmanskost och lite sunt förnuft tycker jag funkar bra bara man ser till att få i sig nått mellan huvudmålen så man inte vräker i sig när det är dags...Så in med motion i livet och bulan kommer försvinna :) Kram

    SvaraRadera
  4. Spinningen drar igång så fort vi fått bort hissen o satt in spriraltrappan och fixat klart där nere så i januari något tag :)

    SvaraRadera