söndag 2 december 2012

Vitt vitt vitt...



Vaknade rätt sent och verkligen hoppades att det skulle vara MASSOR av snö för redan när jag gick och lade mig igår så såg jag fram emot att bekanta mig mer med slungan...Önskan blev till verklighet och jag smålog när jag såg nästan en halvmeter snö på gården...Måste erkänna att jag tycker det är otroligt fint med snön men det betyder inte att jag gillar den och vintern...Var ut och körde runt med viss ångest i kroppen när jag såg mina grannar kämpa på så som jag gjort i många år...Men när jag blir proffs på att ratta den så kommer jag erbjuda min hjälp...












Ingen MYSig bil längre...



Misha blunda snälla ;)


Eftersom man hade massor med energi över så blev det en tur till Pace för lite styrka men tog vägen förbi IP för att kolla in reklamplatsen från Citygym som var snyggt placerad bakom mål...Och grattis till en seger LBK!!!




Susanne fixade skönaste NIKEbrallan till mig...Stadium 599:-






Adam "mös" på med Nino...



Fint kvällsbesök av fröken Martinsson...Planering på hög nivå och som alltid flyger tiden iväg...Så mycket att tänka på då vi förhoppningsvis slår upp portarna på lördag...



Igge framplockad...



Mossan fattas...



Adventstaken klar...










Röda tulpaner funkar fint...



Magiskt...


<3 <3 <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar