fredag 21 december 2012

Det rullar på...

Ännu en vecka börjar nå sitt slut...John och jag har varvat varandra på gymmet...Har mest jobbat kvällar då han är bra mycket morgonpiggare än mig...Men idag var jag på plats redan 07.00 eftersom vi ännu inte fått igång passagesystemet och måste se till att öppna upp för de som vill träna...Men slutade redan 08.00 då min suveräne kollega tog över...Sen blev det kvällsjobb och tycker det är fantastiskt skoj med alla nya bekantskaper och dom verkar trivas bra även fast vi är en bit ifrån färdiga...

Lite bilder från veckan...

Lärt mig gilla Sushi...



Repotage i tidningen...



Hunnit med en träning...



Flitiga besökare...


Hanna och Jennifer crossar på...



Kolla in högern på Katharina!!! Wow!!!



Konditionsträning..


Godnatt!

<3 <3 <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar