fredag 7 september 2012

Y e s t e r d a y . . .




Igår så vaknade man brevid sin sambo och känslan att ha någon där var så lugn och trygg...En dag kommer han hem för alltid och kan inte säga annat än att jag längtar...Att få vara två i vardagen kommer att förändra en hel del men vi har ju världens underbaraste tjejer som gör allt så lätt för oss just nu...

Hade massor att uträtta så för en gångs skull så blev det annat än träningskläder som for på...Kollade runt i garderoben och märkte att det kanske är dags att uppdatera den och för en stund glömma allt som har med Sportamore och Zalando att göra ;) Min yngsta dotter brukar säga att jag ska ta på mig nått fint för att jag alltid bor i sportkläder och tror hon har en poäng i det...Plockade iaf  fram min gamla poncho som passar nu när hösten är här...




När jag strosade runt nere på byn så bara kände jag att jag ville överaska våra flickor med nått så jag köpte en varsin present till dom...Hittade en ursöt cupcakesbok åt Lea och en berlock till Julia...Måste man fylla år för att ge nått??? Nej!!! Och jag tror dom uppskattade det oväntade för glada blev dom...


Bokhandeln 89:-



Nordeens Guldsmedsaffär...


Efter att ha tränat på rätt intensivt i några dagar så var jag väldigt nära att hoppa över Bodyattacken men jag ändrade mig i sista sekund och slängde mig i bilen och for dit...Trots att man kände sig sliten så nog infann sig krafterna när passet väl drog igång...Anna-Lena och Camilla fick en att klämma ut det sista ur kroppen och hade nog inte fixat en endaste låt till då man var på gränsen till att säcka ihop...TACK för att ni gör torsdagskvällarna outstanding brudar!!!


Alltid härligt att träna när energiknippet Englund är med...





Idag fredag är det total VILA och ska försöka med det även imorgon för sen är det HARD WORK som gäller på söndag när det är dax för veckans happening BODYPUMP!!!! Och våga inte stanna hemma utan kom och kör på för tillsammans är vi STARKA!!!

Kvällen tillbringas med dom BÄSTA!!! Ska njuta av en middag på Kick Saloon och förmodligen unnar jag mig ett glas rött eller två ;)

TREVLIG HELG!!!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar