fredag 28 september 2012

Road trip med hjärtat...


Lea hade planerat in en Hudiktripp med mig och vad passade inte bättre än en löningsfredag...Så mysigt att få tid tillsammans och bara få prata och strosa runt utan stress...Väl framme så var vi hungriga och valet föll på Jambo för att mätta våra magar...Varsin Tacotallrik senare var vi redo för att shoppa loss...











Jo Lea kan det där med att shoppa...


Själv blev man sugen på denna bubbelgumsfärgade jacka och hoppas sambon läser det här ;) Fyller som sagt snart år!!!






Efter all shopping så blev man sugen på en fika...Besöket på Waynés Coffee gav oss en sockerkick så vi orkade en timme till...

Beslutsångesten slog till...






Trötta men nöjda for vi hem...

Shoppade mig en mysig höstoutfit i härliga färger från LOGG...Och lyckades även få med mig en urskön sportbh från Lindex fast jag förbjöd mig själv att ens kolla på något som har med träning att göra men kunde inte motstå ;)


Luvtröja L.O.G.G.  från HM 249:-


Tröjor L.O.G.G 99:-/st


Höstfärgad halsduk L.O.G.G. 249:-



Rostfärgad väst L.O.G.G. 149:-





Sportbh Lindex 199:-



Tubhalsduk Ginatricot 79:-


Ljushållare i rökfärgat glas Åhléns 99:-


Rundade av kvällen med bakning...Gjorde chokladmuffins till morgondagens loppis uppe på Gärdåsskolan...




Fredag innebär träningsfri dag och som jag behövde den efter en intensiv vecka...Gårdagens Attack byttes ut mot ett lugnare pass på Pace med lite rodd, crosstrainer och härligt svidande magövningar...


Fick lite sällskap av John som varavade ner på rodden efter sin tuffa träning...


Nu har man landat i soffan och ser fram emot Mariannes 50 årskalas på Palatset imorgon...Kommer förmodligen bli en helt underbar fest med trevliga människor...



Trevlig helg till er!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar